КАТЕГОРИИ

Общи условия за плащане, доставка и гаранция на RESTOCK.BG

Фирма Ресток ООД полага всекидневни усилия да актуализира и отразява коректна и точна информация за всеки продукт! За съжаление макар и единични са възможни разминавания от следните типове: добавен аксесоари на снимка с илюстративен характер, който не присъства в стандартен физически пакет, пунктуационна/граматична грешка изменяща по смисъл инфорамция за продукт, разминаване в цвят, размер или дори количество и ценови диапазон. „Ресток ООД“ си запазва правото при установена грешка или допусната неточност да уведоми клиента преди изпращане на продукт за да подаде коректна информация към поръчка. Моля имайте предвид, че за някои стоки може да се касае за промени в комплектация от производител, за които ние да не сме известени, разбира се при такива случаи ще подходим с разбиране и ще предложим вариант за удовлетворяване на клиент.


I. Типове и Гаранционни условия
Гаранционен срок започва да тече и се счита за активен от дата на покупен документ и е за срока упоменат към съответен продукт, в случай, че продукта не е фабрично нов, където стандартна, законова гаранция е 24 месеца. За предявяване на претенция и право на подаване на рекламация е задължително клиента да предостави документ за покупка като: касов бон и/или фактура, и/или банково извлечение, документ, който да докаже собсвеност и придобиване на продукта от Ресток ООД.
Ако клиента не открива покупен документ до момента на получаване на поръчката си, следва да сезира моментално продавача с цел съдействие и изясняване на обстоятелства! Рекламации и гаранционни права могат да бъдат отказани, в случай, че клиента не може да предостави покупен документ(касов бон, фактура, банково извлечение) и за същото не е уведомил по надлежен ред продавача при получаване на продукта!

  1.  Фабрично запечатни, нови продукти:

По подразбиране всички предлагани в сайта продукти са нови и са изпратени с оригиналната опаковка и комплектация от прозиводител. Стандартен гаранционен срок за всички нови продукти е 24 месеца от датата на закупуване с изключение на аксесоари (дитанционно, батерия, адаптер, кабел и др), освен ако не участват в кампания за удължена гаранция или не е посочено друго в описание към продукта.
*Внимание: Всички продукти, които имат профил различен от „НОВ“ са ясно отличени в отделни категории и етикет на основна снимка!

2. Разопаковани продукти:

Този профил продукти са делят в два класа, които са ясно описани в описание. Продукти от този тип имат минимум 12 месеца гаранция с изключение на аксесоари (дитанционно, батерия, адаптер, кабел и др), която също е указана към всеки продукт. Към снимката на такива продукти е закачен етикет “ Разопакован“, освен информативно отразяване на състояние и в описанието им, който ясно да отличава този тип. Разопакованите продукти най-често не са експлоатирани и се предлагат на силно атрактивна цена, тъй като производител е отчислил даден артикул от стандартна мрежа, тъй като опаковка, козметика не отговарят на фабричен уред поради нарушена опаковка, стикер, фолио, транспортен дефект или др. Този тип продукти винаги се доставят в оригинална опаковка и комплектация, освен в много редки случаи и  изрично упоменато в описанието към съответен продукт.  

3. Обновена и ремаркетирана техника:

Обновената техника (refurbished техника) представлява оборудване втора употреба, което е било използвано и върнато или изложено с цел демонстрация. С договорни отношения качествената техника се изкупува, преминава обстойни проверки и качествен контрол и се пласира отново при силно намалени цени спрямо нов еквивалент.

3.1 Продукт: Стандартна гаранция е 12 месеца. Тъй като този тип „обновени продукти“ се класифицират като уреди втора употреба всеки продукт има гаранция, но тя е индивидуална и указана към съответен артикул! 

3.2 Аксесоари: Дистанционно, батерия, зарядно, адаптер, кабел и др. консумативи се класифицират като аксесоари, същите могат и имат различен гаранционен срок от основен уред. 

3.3 Батерия статус:
Всеки лаптоп се издава към краен клиент с потвърден капацитет на батерия за издръжливост минимум 30 минути, при нормална работа.

ОСОБЕНОСТИ:

3.4. Вентилаторите и охлаждащите устройства нямат гаранция дори и в настолни/мобилни компютри;

3.5. Гаранцията за батерии на мобилни компютри и смартфон у-ва втора употреба е 1 месец.

3.6. Пантите при мобилните компютри нямат гаранция;

3.7. При преоценени продукти гаранция не се дава за дефекта, поради който е преоценен продуктът;

3.8. Консумативите, като тонер касети, глави, мастила, CMOS батерии и др., нямат гаранция.

4. СРОКОВЕ И ОТГОВОРНОСТ:

4.1 Срокът за изпълнение на поетите от фирмата задължения по гаранцията е:
– за частни лица – 30 дни от датата на постъпване на рекламацията;
– за юридически лица – уговореният в договора, а при липса на такъв – 30 дни от датата на постъпване на рекламацията.

4.2 Ако доставчикът не може да изпълни гаранционен ремонт или да замени продукта поради липса на наличност, той възстановява сумата на клиентa в пълния й размер.

5. ГАРАНЦИЯТA ОТПАДА ПРИ:

5.1 нарушаване цялостта на гаранционния стикер;

5.2 използванe на некачествени или рециклирани консумативи;

5.3 опит за отстраняване на повреда от неупълномощени от доставчика лица;

5.4 неправилна експлоатация на закупената стока;

5.5 повреди, причинени от други модули, работещи съвместно с доставената техника;

5.6 повреди, причинени от вируси;

5.7 неподходящо съхранение във влажни, замърсени помещения;

5.8 удари, изпускане;

5.9 неизправности в електрическата мрежа;

5.10 природни бедствия и други, независещи от „РЕСТОК“ ООД, причини.


 II. Куриери и доставки

Всички продукти се изпращат по куриер съгласно избора на клиента. Куриерските фирми, с които работим са: Speedy, Econt, BOXNOW.

*Преди приключване на всяка поръчка се появява калкулатор, който подава приблизителна цена за доставка на продуктите от вашата количка. 

*Ресток ООД – не залага свои комисионни, не калкулира и не носи отговорност за коректното, ценово отразяване и калкулирани цени за доставка към вашата поръчка. 

Куриерска компания BOXNOW може да бъде избрана за обслужване само на налични продукти на склад, до определен габаритен размер. (максимални размери:В: 36 см, Ш: 45 см, Д: 60 см с тегло до 20 килограма.)

Нашата платформа е ограничена да подава опционалност за куриер, според зададените възможности и политики на работа, за да бъдат изпълнени коектно. Все пак при неточност всеки клиент ще бъде предупреждаван за промени преди изпълнение и изпращане на поръчка.  

Срокът за доставка е от един до три работни дни в завсимост от населеното място и важи само за територията на Република България. Все пак при натовареност на куриерска компания по време на празници и мащабни кампании са възмобни допълнителни забавяния в доставки, за които следва да бъдете уведомени от куриерска компания при уведомяване за транспортиране на пратка. 


 III. Информация и статуси:

В списъка с продукти във всяка категория или в детайлна страница на всеки продукт е показана информация относно неговата наличност.

Възможно е да се касае за изчерпана наличноста на продукта, въпреки статус „наличност“ . В тези случаи Вие ще бъдете уведомени по телефона или имейл за причиненото неудобство.

Ако с поръчката се изпраща  в указания срок , вие ще получите потвърждение по имейла с ,който сте регистриран и продукта се предава на избрания от вас куриер в работното му време. По телефон ще се свържем с вас единствено при нужда от доуточняване.
В зависимост от наличността, възможните статуси са:
–    в наличност – продукт, предлаган от РЕСТОК ООД, наличност над 1 брой;
 Точният срок ще бъде съобщен по телефона след изпращане на поръчката.
–   Изчерпана наличност – продукт с изчерпана наличност, който не може да бъде закупен. 


 IV. Плащания

Плащането се извършва с наложен платеж, с кредитни и дебитни карти, както и при възможност на място в наш склад в брой. 

Предлаганите начини за плащане са :

– В брой (при изрично потвърждение и възможност за получаване в наш склад/офис издава се касов бон)
– Наложен платеж (плащане в брой или с карта на куриера при доставка(куриер е длъжен да ви издаде платежен документ при плащане с карта);
– Виртуален пос с кредитна/дебитна карта онлайн; –  през портал на БОРИКА АД (Независимо от валутата, с която разполагаш в сметката, транзакциите се извършват в лева според актуалния обменен курс, определен от твоята банка.)

– На изплащане – TBI, ДСК, 


 V. Документ, проследяване и получаване.

За всяка поръчка се издава покупен документ, а при желание на клиента се издава и фактура (на физическо или юридическо лице). 

История и проследяване на твоята поръчка:

1. При успешно направена поръчка, ще получиш имейл за успешно генерирана поръчка. (това е уведомителен имейл и не потвъждава наличност и изпращане на продукт) 

2. Потвръждаване и Изпращане на поръчка, ще получиш потвърдителен имейл за потвърдена поръчка и данни за проследяване (товарителница)

3.Целият процес на доставката на твоята поръчка може да бъде следен в твоя акаунт чрез него в реално време може да видиш точно къде се намира твоята пратка.

*Внимание наш служител може да се свърже с вас единствено при нужда от допълнителна информация или доуточняване на важни детайли по телефон.

Количка
Вход в профил

Нямаш профил?

0 Wishlist
0 items Cart
Menu