Процедура по подаване на рекламация за продукт в гаранционен срок.
Заявка за рекламация в гаранционен срок.
- Изпратете заявка за сервизно обслужване, като попълните формата с ваши данни на тази страница.
- Копие на заявката ще получите на посочен от вас имейл.
- Уредът трябва да бъде добре почистен.
- По изискване, някои сервизни центрове държат да бъде предоставен покупен документ (касов бон, фактура или касов бон от куриер).
- Рекламациите се изпращат за сметка на изпращача, освен в случаите когато рекламацията е подадена в рамките на законовия 14-дневен срок от покупка на стоката.
- След подаване на заявка наш служител ще се свърже с вас до 1 работен ден с информация за максимално бързо насочване на продукт към обслужващ център.
Моля, при изпращане към пратката добавете лист с вашите имена, номер на поръчката ви или телефон за комуникация.
При необходимост или неполучен отговор, може да ни потърсите на тел: 0877981010