Процедура по подаване на рекламация за продукт в гаранционен срок. 

 

Заявка за рекламация в гаранционен срок. 

  • Изпратете заявка за сервизно обслужване, като попълните формата с ваши данни на тази страница. 
  • Копие на заявката ще получите на посочен от вас имейл.
  • Уредът трябва да бъде добре почистен. 
  • По изискване, някои сервизни центрове държат да бъде предоставен покупен документ (касов бон, фактура или касов бон от куриер).
  • Рекламациите се изпращат за сметка на изпращача, освен в случаите когато рекламацията е подадена в рамките на законовия 14-дневен срок от покупка на стоката.
  • След подаване на заявка наш служител ще се свърже с вас до 1 работен ден с информация за максимално бързо насочване на продукт към обслужващ център. 

Моля, при изпращане към пратката добавете лист с вашите имена, номер на поръчката ви или телефон за комуникация. 

При необходимост или неполучен отговор, може да ни потърсите на тел: 0877981010

Моля, попълнете формата за изпращане на рекламация:

Заявка за сервизно обслужване